-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---- ARCHIWUM STAREJ STRONY - ZAPRASZAMY NA NOWĄ STRONĘ KLUBÓW GAZETY POLSKIEJ: www.klubygazetypolskiej.pl -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wróg luduKłamstwo smoleńskie przegrało![]()
Według najnowszego sondażu MillwardBrown dla RMF FM tylko 24 proc. Polaków uważa, że sprawa katastrofy smoleńskiej została już wyjaśniona. Dlaczego to badanie jest tak ważne? Bo zdaniem rządu wyjaśnianie przyczyn katastrofy zamknął raport Jerzego Millera. Trzeba tu jeszcze dodać, że istnieje pewna grupa ludzi mających swoje sprecyzowane zdanie na temat tragedii smoleńskiej, a kompletnie odrzucających raport polskiego rządu. Oznacza to, że liczba zwolenników wersji Millera-Anodiny, czyli Tuska-Putina, jest mikroskopijna w porównaniu ze sceptykami. Z innych badań wynika, że prawie 40 proc. Polaków jest przekonanych, że w Smoleńsku doszło do zamachu, drugie tyle nie wie, co się stało, a reszta wierzy w wypadek niekoniecznie według wersji rządowej. Gdyby rzecz dotyczyła poglądów na podatki czy kodeks karny, taki sondaż byłby dla rządu bardzo przykrą informacją, ale nie zachwiałby jego podstawami. Mówimy jednak o sprawie, która dotyka podstaw funkcjonowania państwa: możliwości zmiany szefów najważniejszych
instytucji w wyniku zamachu, a przynajmniej zbrodniczych błędów i zaniechań. Mówimy też o śledztwie, które miało legitymizować elity III Rzeczypospolitej. Rządowi nie pomogły największe grupy medialne, zaangażowanie aparatu państwa, masowy udział w kłamstwie smoleńskim celebrytów oraz zastraszanie i niszczenie garstki zbuntowanych dziennikarzy. Dzisiaj do prawie trzyletniej pracy "Gazety Polskiej" dołączają kolejne media. Społeczeństwo chce znać prawdę i absolutnie nie wierzy w rządowe brednie. Przyjdzie czas, że wielu sponsorów tych kłamstw będzie musiało się z tego wytłumaczyć przed opinią publiczną. Bo nie jest normalne to, że im bardziej jakieś medium angażowało się w popieranie kłamstwa smoleńskiego, tym więcej miało reklam. Ktoś te decyzje podejmował i ktoś za nie odpowiada również przed swoimi klientami. Dzisiaj jednak pilniejsze jest przygotowanie się do protestów na wiosnę. Spotkajmy się wszyscy 10 kwietnia w Warszawie. Pokażmy naszą siłę.
|